söndag 22 februari 2009

Städdags

Då var denna veckan också slut! Var tar tiden vägen?? Söndagar hemma hos oss består ofta av storstädning, tvättning och bara umgås vilket vi då gör idag. Jag tar undervåningen och pär övervåningen (hihihih där finns fler rum att städa). Och Liam står i duschen och sjunger.. Idag kommer mina älskade flickor hem (ikväll) dom har varit med sin pappa i stockolm i helgen, dom körde bil upp L vilket jag inte tyckte om med tanke på vädret och att det tar så lång tid att köra. Resan upp gick bra, tjejerna hade spelat data och sett på film medan jag satt hemma i oxie och var jätte nervös i sju timmar. Hade dock kontakt med dom via deras mobiler men ändå!!! Ja jag vet !! kanske ni tycker jag är lite överbeskyddande men mina barn är mitt allt mina skatter mitt liv mitt allt… och min underbara man också så klart!!! Vad skulle jag gjort utan dig!! nej nu får jag fortsätta att städa, Liam vill också hinna med pulka backen idag!! Ha det så bra tills vi hörs nästa gång! Kramar Linda..

2 kommentarer:

  1. städa lugnt tänk på åldern kram

    SvaraRadera
  2. Jag gilla det sista bäst så säg till din mamma att skynda sig att städa så du får komma till backen idag hihihi kram emil

    SvaraRadera